Spis Umiejętności Specialnych

Miejsce gdzie będzie można nabyć nowe umiejętności dla postaci oraz ich opisy.
Awatar użytkownika
Przodkowie
Administrator
Punkty Przygody: 0,01 
Posty: 105
Rejestracja: 15 sie 2024, 20:00
Krąg: 1
Punkty Życia:
1000/1000
Punkty Doświadczenia:
20/100
Statystyki:
20/80
20/80
20/80
Umiejętności:

Są to umiejętności, które pomagają nam w jakiś sposób sprecyzować jaka jest nasza postać.
Można posiadać ich tylko maksymalnie dwie z czego tylko jedną na poziomie mistrza.


Zielarz- Postać posiada wiedze aby móc skutecznie zdobywać roślinny.
  1. Adept- koszt 10 pd.- pasywne
    Zawsze przed zebraniem rzuca kością dx, gdzie “x” jest zawsze połową możliwej ilości do zebranie.
    Przykład, w danym miejscu można zebrać 10 porcji, to rzuca kością d5 i w zależności od wyniku tyle zbierze.
  2. Czeladnik- koszt 10 pd.- pasywne
    On zawsze rzuca na początek na maksymalna ilość porcji.
    Przykład, w danym miejscu można zebrać 10 porcji, to rzuca kością d10 i w zależności od wyniku tyle zbierze.
  3. Mistrz- 10 pd.- pasywne
    On zawsze rzuca na początek na maksymalna ilość porcji ale dwa razy.
    Przykład, w danym miejscu można zebrać 10 porcji, to rzuca dwa razy kością d10 i w zależności od wyniku tyle zbierze.
*Jedna porcja to jeden składnik do danej maści itp. Czyli mamy 5 porcji a wywar potrzebuje tylko 1 to zostaje nam wtedy jeszcze 4.


Znachor- Postać posiada wiedzę leczniczą i potrafi komunikować się z Przodkami
  1. Adept- koszt 10 pd.- pasywne
    Pozwala na leczenie lekkich obrażeń i zwiększa leczenie o dodatkowe 10 pkt. hp
  2. Czeladnik- koszt 10 pd.- pasywne
    Pozwala na leczenie poważnych obrażeń i zwiększa leczenie o dodatkowe 20 pkt. hp
  3. Mistrz- 10 pd.- pasywne
    Zwiększa leczenie o dodatkowe 30 pkt. hp
Obrońca- Postać, która skupia się na obronie innych czy to swojej drużynie czy innych osobach.
  1. Adept- koszt 10 pd.- pasywne
    Zwiększa maksymalną Krzepę o 5 pkt.
  2. Czeladnik- koszt 10 pd.- pasywne
    Zwiększa maksymalną Krzepę o 10 pkt.
  3. Mistrz- 10 pd.- pasywne
    Zwiększa maksymalną Krzepę o 15 pkt.
Berseker- Postać, która ryzykuje ale kocha to. Czym więcej przyjmie obrażeń tym mocniej odda.
  1. Adept- koszt 10 pd.- pasywne
    Otrzymuje 20 obrażeń do swych ataków dodaje +5 punktów obrażeń
  2. Czeladnik- koszt 10 pd.- pasywne
    Otrzymuje 50 obrażeń do swych ataków dodaje +10 punktów obrażeń
  3. Mistrz- 10 pd.- pasywne
    Otrzymuje 70 obrażeń do swych ataków dodaje +20 punktów obrażeń

Łowca Jest zwinny, co pozwala na uniknięcie ataków zwierzyny ale i silny by ją powalić.
  1. Adept- koszt 10 pd.- pasywne
    Zwiększa maksymalną zwinność i krzepę o 2 pkt.
  2. Czeladnik- koszt 10 pd.- pasywne
    Zwiększa maksymalną zwinność i krzepę o 5 pkt.
  3. Mistrz- 10 pd.- pasywne
    Zwiększa maksymalną zwinność i krzepę o 7 pkt.

Tropiciel- Jeśli szuka się zaginionej osoby czy zwierzyny na obiad, te postacie są w tym najlepsze.
  1. Adept- koszt 10 pd.- pasywne
    Zwiększa maksymalną percepcje i zwinność o 2pkt.
  2. Czeladnik- koszt 10 pd.- pasywne
    Zwiększa maksymalną percepcje i zwinność o 5 pkt.
  3. Mistrz- 10 pd.- pasywne
    Zwiększa maksymalną percepcje i zwinność o 7 pkt.
ODPOWIEDZ