Można posiadać ich tylko maksymalnie dwie z czego tylko jedną na poziomie mistrza.
Zielarz- Postać posiada wiedze aby móc skutecznie zdobywać roślinny.
Adept- koszt 10 pd.- pasywne
Zawsze przed zebraniem rzuca kością dx, gdzie “x” jest zawsze połową możliwej ilości do zebranie.
Przykład, w danym miejscu można zebrać 10 porcji, to rzuca kością d5 i w zależności od wyniku tyle zbierze.Czeladnik- koszt 10 pd.- pasywne
On zawsze rzuca na początek na maksymalna ilość porcji.
Przykład, w danym miejscu można zebrać 10 porcji, to rzuca kością d10 i w zależności od wyniku tyle zbierze.Mistrz- 10 pd.- pasywne
On zawsze rzuca na początek na maksymalna ilość porcji ale dwa razy.
Przykład, w danym miejscu można zebrać 10 porcji, to rzuca dwa razy kością d10 i w zależności od wyniku tyle zbierze.
Znachor- Postać posiada wiedzę leczniczą i potrafi komunikować się z Przodkami
Adept- koszt 10 pd.- pasywne
Pozwala na leczenie lekkich obrażeń i zwiększa leczenie o dodatkowe 10 pkt. hpCzeladnik- koszt 10 pd.- pasywne
Pozwala na leczenie poważnych obrażeń i zwiększa leczenie o dodatkowe 20 pkt. hpMistrz- 10 pd.- pasywne
Zwiększa leczenie o dodatkowe 30 pkt. hp
Adept- koszt 10 pd.- pasywne
Zwiększa maksymalną Krzepę o 5 pkt.Czeladnik- koszt 10 pd.- pasywne
Zwiększa maksymalną Krzepę o 10 pkt.Mistrz- 10 pd.- pasywne
Zwiększa maksymalną Krzepę o 15 pkt.
Adept- koszt 10 pd.- pasywne
Otrzymuje 20 obrażeń do swych ataków dodaje +5 punktów obrażeńCzeladnik- koszt 10 pd.- pasywne
Otrzymuje 50 obrażeń do swych ataków dodaje +10 punktów obrażeńMistrz- 10 pd.- pasywne
Otrzymuje 70 obrażeń do swych ataków dodaje +20 punktów obrażeń
Łowca Jest zwinny, co pozwala na uniknięcie ataków zwierzyny ale i silny by ją powalić.
Adept- koszt 10 pd.- pasywne
Zwiększa maksymalną zwinność i krzepę o 2 pkt.Czeladnik- koszt 10 pd.- pasywne
Zwiększa maksymalną zwinność i krzepę o 5 pkt.Mistrz- 10 pd.- pasywne
Zwiększa maksymalną zwinność i krzepę o 7 pkt.
Tropiciel- Jeśli szuka się zaginionej osoby czy zwierzyny na obiad, te postacie są w tym najlepsze.
Adept- koszt 10 pd.- pasywne
Zwiększa maksymalną percepcje i zwinność o 2pkt.Czeladnik- koszt 10 pd.- pasywne
Zwiększa maksymalną percepcje i zwinność o 5 pkt.Mistrz- 10 pd.- pasywne
Zwiększa maksymalną percepcje i zwinność o 7 pkt.