Strona 1 z 1

Bestariusz

: 21 sie 2024, 20:11
autor: Przodkowie
Spis ogólny zwykłych zwierząt, które można spotkać na swojej drodze w różnych miejscach.
klasa 0
Małe gryzonie
Szybkie jak diabli, nie duże, ciężkie do zauważenia.
Statystyki:
Percepcja: 10
Krzepa: 1
Zwinność: 5


Skorpiony
Słabe ale posiadają silny jad, który może zabić małe zwierzęta np. gryzonie.
Statystyki:
Percepcja: 5
Krzepa: 3
Zwinność:15

Ryby
Róże rozmiary i różne środowiska.
Statystyki:
Percepcja: 10
Krzepa: 2-5
Zwinność:15-25
Klasa 0 daje doświadczenie tylko młodym zwierzętom i małym.
klasa 1
Zając
Szybkie jak diabli, nie duże, ciężkie do zauważenia w krzakach czy wysokich krzewach.
Statystyki:
Percepcja: 2-30
Krzepa: 1-3
Zwinność: 15-40


Ptactwo
Na ziemi szybkie, w locie zwinne.
Statystyki:
Percepcja: 15-30
Krzepa: 1-3
Zwinność:30-50

Antylopa Dikdik
Nie duże rozmiary pozwalają mu dobrze ukrywać się w wysokich trawach czy krzewach.
Statystyki:
Percepcja: 10-30
Krzepa: 2-5
Zwinność:15-25
Klasa2
Małe małpy
Niezbyt często schodzą na ziemię. Drzewa są ich ostoją.
Statystyki:
Percepcja: 15-20
Krzepa: 5-8
Zwinność:15-30
Klasa 3
Skoczek antylopi
Niezbyt dużych rozmiarów. Kozły posiadają duże poroże. Występuje głównie w lasach i sawannach.
Statystyki:
Percepcja: 15-25
Krzepa: 5-7
Zwinność:20-35


Kudu małe
Preferują tereny bardziej skaliste, górzyste. Nie oznacza to jednak, że nie można spotkać ich na sawannach czy w lasach. Zwykle samce posiadają okazałe poroże.
Statystyki:
Percepcja: 10-20
Krzepa: 15-20
Zwinność:25-35

Guźce
Można spotkać praktycznie wszędzie.
Statystyki:
Percepcja: 10-20
Krzepa: 15-35
Zwinność:10-15

Klasa 4

Gnu brunatne
Majestatyczne, wielkie i szybkie.
Statystyki:
Percepcja: 10-15
Krzepa: 15-35
Zwinność:15-20

Sasebi właściwy
Potężne i mocne.
Statystyki:
Percepcja: 25-45
Krzepa: 25-35
Zwinność:10-25
Klasa5
Gnu Pręgowane
Przebywają głównie w terenach trawiastych ale można tez spotkać w niezbyt gęstym lesie.
Statystyki:
Percepcja: 10-15
Krzepa: 15-35
Zwinność:15-20

Oryks
Przebywają na różnych środowiskach, preferują jednak lekko zadrzewiona sawannę.
Statystyki:
Percepcja: 10-15
Krzepa: 15-35
Zwinność:15-20
Klasa 6
Kudu wielkie
Preferują tereny z wysokimi trawami i krzewami.
Statystyki:
Percepcja: 10-25
Krzepa: 30-55
Zwinność:15-25

Zebra
Przebywają głownie na otwartych przestrzeniach.
Statystyki:
Percepcja: 10-30
Krzepa: 40-70
Zwinność:20-30
Klasa7
Bawoły
Preferują tereny mało zadrzewione i otwarte przestrzenie. Nie pogardzą ziemiami podmokłymi.
Statystyki:
Percepcja: 15-45
Krzepa: 50-100
Zwinność:10-20

Zwierzęta z klasy od 0 do 3 można upolować bez pomocy Mistrza Gry.
Pozostałe polowania muszą się odbywać z Mistrzem Gry.

Reszta zwierząt z wyższych klas ma zawsze szanse na atak w wysokości 50%