Strona 1 z 1

Spis Umiejętności

: 17 sie 2024, 22:17
autor: Przodkowie
Wiedza medyczna- pasywne- koszt zakupu: 10 PP- Zwiększa skutki leczenia o 5 pkt. hp w trakcie opatrywania. Postać nie będąca znachorem posiada wiedzę na tyle dużą, że potrafi opatrzyć siebie i kogoś do czasu zaopiekowania się przez specjalistę.

Wiedza zielarska- pasywne- koszt zakupu: 10 PP- Pozwala postaci, która nie zna się na roślinach na poznanie pewnych roślin medycznych (maksymalnie 4- gracz wybiera jakie) oraz tego jak je zbierać i gdzie szukać. Osoba posiadająca “Zielarza” ma większa szanse na pozyskanie dodatkowej porcji w proporcji do swojego poziomu o 20 %/30 %/40 % (rzut kością 100 i sukces jest jak wypadnie: od 80-100/70-100/60-100)

Twarda skóra- koszt: 20 PP- pasywne- Zapewnia redukcje obrażeń o 50% liczone w dół.

Ciche łapy- koszt: 20 PP- pasywne- Większa próg wykrycia postaci o 10 przez zwierzynę.